Personalo koordinatorius (- ė)
Jei nori tapti mūsų komandos dalimi ir mėgautis darbu su šiltais žmonėmis, laukiame tavo CV!
Darbo pobūdis:
- Vykdyti darbuotojų atrankas;
- Rengti ir administruoti personalo dokumentus;
- Vesti darbuotojų darbo laiko apskaitą, rengti darbo laiko grafikus;
- Koordinuoti naujų darbuotojų adaptaciją, organizuoti naujų darbuotojų apmokymus;
- Prisidėti prie įmonės kultūros formavimo, inovatyvių HR sprendimų kūrimo ir diegimo;
- Konsultuoti darbuotojus/vadovus aktualiais personalo klausimais.
Reikalavimai:
- Darbo patirtis su MS Office (Word, Excel, PowerPoint) programomis;
- LR Darbo kodekso žinios ir taikymas praktikoje;
- Bent 1 metų patirtis HR srityje;
- Geros anglų kalbos žinios (B1 lygis);
- Noras augti personalo valdymo srityje – motyvacija tobulėti ir įgyti naujų žinių;
- Gebėjimas savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą – efektyviai valdyti savo laiką ir užduotis;
- Puikūs komunikacijos įgūdžiai – gebėjimas bendrauti su įvairiais žmonėmis ir užmegzti kontaktus;
- Atsakingumas ir dėmesingumas.
Įmonė siūlo:
- Naudingą ir įdomią darbo patirtį išskirtinėje srityje;
- Dinamišką, iššūkių nestokojančią kasdienybę;
- Tobulėjimo ir mokymosi galimybes;
- Komandos formavimo renginius;
- Darbą veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje;
- Galimybę derinti darbo sąlygas;
- Kiekvienam darbuotojui papildomų naudų paketą.